Recent Posts

    itaatkar submissive kadin ariyisim suruyor

    itatkar yani submissive kadin arayışım sürüyor.


    Isteklerinizi bastirmanizin hayatiniza ne anlam kattigini dusunun. Itaat etme de istekliyseniz sizi kullanmama isin verin. Grinin elli tonu filmini izlemedim ve o sirada da guncellemedim blogumu bilincli olarak tercih ettim. Bir filmin yarattıgı merak ortaminda beraber olmak isteyen daha dogrusu 'denemek' isteyen kadinlarla tanismak istemedim. Bunu arzulayan devamli boyle bir istegi olan ve yasmak isteyen veya yasayan kadinlarla tanismak istiyorum. 

    Filmi izlemek istememin diger nedeni beni arzularimi etkilemesini istemedim. 

    Lakin ariyisim devam etmekte ve artmakta, bu yonumu bilmeyen kadinlarla beraber olmak ve yaptiklarimi horlamalarindan sikildim.... 


    submissive turkiye
    submissive turkiye

    Kariyerin, basarilarin ve butun hersey senin diger hayatinla ilgili ve beni ilgilendirmez. Bana geldiginde itaatkar degersiz bir kolesin, benim seks aracimsin o kadar. Bunu bil ve itaat et.

    0 Response to "itaatkar submissive kadin ariyisim suruyor"

    Yorum Gönder

    İletisim icin Mesaj Formunu veya iletisim sayfasini kullanabilirsiniz.

    Iklan Atas Artikel

    Iklan Tengah Artikel 1

    Iklan Tengah Artikel 2

    Iklan Bawah Artikel