Recent Posts

    submissive yani itaatkar bir bayan ariyorum

    Submissive yani itaatkar bir bayan ariyorum...



    İlk önce sanırım dilimize yabancı olan submissive nedir ile başlamamız lazım, cinsel anlamda karşıdaki kişiye itaat etmeyi seven anlamında kullanılmaktadır. Ben yanlış biliyorsam da benim arayışım bu, yani submissive - itaatkar bir bayan, ama aslında konu o kadar basit değil, sıradan abaza bir erkeğin isteklerinden ibaret değil bu, bunu hemen oraya yormayın... :)
    submissive-itaatkar
     submissive

    Kendimden bahsetmek istersen ilk önce cinsel anlamda söylüyeceğim şey sanırım abaza olmamam. Çünkü evli biriyim, ama eşime açmadım bu konuyu... :) Yani, klasik Türk erkeği...


    Bu istek zamanla oluşan bir şey değildi, zamanla daha ağır basan bir istek oldu. Yoksa  submissive (itaatkar) takılan birini bulayım bunu merak ettim gibi saçma bir şey olmadı... Ben de oluşmasının ana sebebi cinselliğin üremek harici bir şey olduğunu her zaman hissetmem, bu kadar büyülü bir şey yaşarken hayvanlara aynı şekilde yaşamak anlamsız geldi..  Bilmiyorum bu açıklama da tuhaf oldu ama neyse çok karıstırmak istemem ama bir sex objesi olarak bir kadını kullanmak bana çok çekici geldi, aşk, sevgi v.s. cinsellikle alakası yok, suni vajina olarak kullanılmak isteyen bayanlar açıkçası, güzelliğine veya zekasına vurulmam gerekmiyor, cinsel ihtiyacımı karşılayacak bir eşya arıyorum ama canlı, tamamen isteklerime ayak uyduracak, bağladığımda karşımda sadece benim için üç deliği olan bir sunni vajina olacak biri... Kalçalarını tokatlıyarak, yüzünü tokatlıyacağım, yüzüne ağzına içine umursamazca boşalacağım... ayaklarımı opturup, masaj yaptıracağım, uysal bir köle... İtaatkar bir kadın... 


    Açıkçası aradığım  submissive (itaatkar) kısmını anlatabildim mi, bilmiyorum ama aşağıdaki resimler beni isteğim hakkında size biraz daha yardımcı olacaktır.

    Resimler



    0 Response to "submissive yani itaatkar bir bayan ariyorum"

    Yorum Gönder

    İletisim icin Mesaj Formunu veya iletisim sayfasini kullanabilirsiniz.

    Iklan Atas Artikel

    Iklan Tengah Artikel 1

    Iklan Tengah Artikel 2

    Iklan Bawah Artikel